Vi maler
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum for akrylmalere som har lyst til at give hinanden feed-back og dele tips og tricks
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  
Se under udfordringer - lær at male med Len Hend

 

 Problemer med registrering

Go down 
ForfatterBesked
MereteGP

MereteGP


Antal indlæg : 510
Join date : 14/06/14
Age : 68
Geografisk sted : Fyn , Tommerup

Problemer med registrering Empty
IndlægEmne: Problemer med registrering   Problemer med registrering EmptyMan Jun 16, 2014 10:11 pm

Det ser desværre ud til at det giver problemer for nogen at tilmelde sig forummet...
Nu har jeg prøvet at oprette en testperson  scratch 

Her som på mange andre sider på nettet gælder det om at have lidt tålmodighed og langsomt bevæge sig gennem processen og gøre helt præcist hvad man bliver bedt om. Razz 

At der kan virke besværligt skal vi i grunden bare være glade for - for det holder spammere og hackere langt væk.
Jeg har haft et andet forum i samme system i flere år og har (7-9-13) aldrig haft problemer med ubudne gæster.

Hvis det bliver ved at være problemer med din tilmelding så skriv en personlig besked til mig enten her på forummet eller på Facebook.
Skriv præcis hvor det går galt og hvilke beskedder du får -  måske kan jeg hjælpe ... ellers kan jeg kontakte et supportforum.

altså allerførst Tilmeld dig

Klik på tilmeld i øverste højre hjørne'
Problemer med registrering Tilmel11

Når du har accepteret reglerne kommer du til denne boks:
Problemer med registrering Reg1a10

Lav dit eget brugernavn - det er lettest for mig at se om det er en jeg kender fra malesammenhænge hvis du laver et mere "fornuftigt" brugernavn end det jeg har gjort her
Skriv din email ind
Lav selv en kode

Klik på udfør
Så kommer du til denne boks
Problemer med registrering Reg1b10

Du skal nu gentage det kodeord du har lavet - de skal være præcis de samme som i foregående boks
Du skal derefter skrive de tal og bogstaver du ser i boksen til venstre ind i feltet til højre

Og her driller det ofte...... Jeg ved ikke hvorfor
Det er ud til at man godt kan få en besked om at man har skrevet tegnene forkert og alligevel være tilmeldt??
Jeg prøver at godkende tilmeldinger hver dag og her i starten flere gange om dagen..

Hvis du pludselig får besked om at dit brugernavn er optaget af en anden er det sikkert fordi din tilmelding er gået igennem - så skal du bare lige have tålmodighed til jeg kommer ind og godkender din tilmelding.

Du får en mail når jeg har gjort det og så kan du gå ind og logge dig ind.
Hvis du vil være fri for at logge dig på ved hvert besøg så få siden til at huske dig:

Problemer med registrering Login10

Skriv til mig hvis du bliver i tvivl om det er lykkedes for dig. Skriv en personlig besked og fortæl mig hvilket brugenavn du har lavet...

Håber det lykkes for alle - det er jo en lidt træls start hvis det driller Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.meretemaler.dk
 
Problemer med registrering
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vi maler :: Om forummet (især for gæster) - Vil du være medlem og se meget mere så tilmeld dig :) :: Kom indenfor-
Gå til: