Et forum for akrylmalere som har lyst til at give hinanden feed-back og dele tips og tricks

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  
Se under udfordringer - lær at male med Len Hend

Share | 

Så skal vi i gang...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
MereteGP

Antal indlæg : 510
Geografisk sted : Fyn , Tommerup

IndlægEmne: Så skal vi i gang...   Søn jul 27, 2014 4:04 pm

Mon ikke sommerferien er ved at gå på hæld for de fleste?

Håber der er samlet masser af kreativ energi og inspiration derude i sommerlandet

For NU skal vi have gang i dette forum!!!

Det er 50 tilmeldte medlemmer ud over mig selv og min testperson - Er du ikke medlem så skynd dig at blive det ved at klikke på "Tilmeld" i øverste højre hjørne Smile

"Som barn er enhver kunstner. Vanskeligheden ligger i at forblive det som voksen." (Pablo Piccaso)
Tilbage til toppen Go down
http://www.meretemaler.dk
Bente P

Antal indlæg : 30
Geografisk sted : Odense

IndlægEmne: Re: Så skal vi i gang...   Søn aug 10, 2014 6:48 pm

Åh ja, ,,nu er det blevet næsten hverdag igen, og temperaturen er til at have med at gøre, så nu skal der snart svinges med farvepaletten.Min mand har bestilt et laaaangt skyline- inspireret maleri, så der er blevet malet bund, og inden længe skal jeg så bygge skyskrabere i den helt store stil. Men da jeg også har et stort behov for at arbejde med en masse glade farver, så har jeg et stort " gå amok" projekt- lærred i gang ved siden af.
Tilbage til toppen Go down

Så skal vi i gang...
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Hvad skal vi lege idag? [Puki Pipi]
» Amy første gang ude (mange billeder)
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
» NostalgiTrip [gamle og MANGE Billeder]IMG LOAD HEAVY
» Life and love of Jerome 06