Du skal tilmelde dig for at blive medlemDu tilmelder dig herover - i øverste højre hjørne
Der åbner sig nu en længere tekst med regler du skal acceptere. Det er ikke mig der har skrevet teksten men noget generelt fra danskforum.net - og faktisk helt rimeligt
Når jeg får en mail om at der er et medlem der har registreret sig går jeg ind og godkender og så at du inde og kan se og deltage i det hele...
Du må lige have tålmodighed og vente til jeg for eksempel kommer fra arbejde og kan godkende din tilmelding.
September 14: Jeg prøver i en periode at lade tilmelding foregå endnu enklere ved at man selv kan aktivere sin tilmelding ved at reagere på en mail forummet sender til den mailadresse man har opgivet - hvis det ikke giver anledning til spam og falske medlemskaber fortsætter det på den måde. Det er også i øverste højre hjørne du logger dig ind når du som tilmeldt bruger vil besøge forummet.
Du kan dog lave et lille flueben så din PC eller mobil/tablet husker dig hver gang du vil på forummet.