Vi maler
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum for akrylmalere som har lyst til at give hinanden feed-back og dele tips og tricks
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  
Se under udfordringer - lær at male med Len Hend

 

 Så skal vi i gang...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
MereteGP

MereteGP


Antal indlæg : 510
Join date : 14/06/14
Age : 68
Geografisk sted : Fyn , Tommerup

Så skal vi i gang... Empty
IndlægEmne: Så skal vi i gang...   Så skal vi i gang... EmptySøn Jul 27, 2014 4:04 pm

Mon ikke sommerferien er ved at gå på hæld for de fleste?

Håber der er samlet masser af kreativ energi og inspiration derude i sommerlandet

For NU skal vi have gang i dette forum!!!

Så skal vi i gang... Dollyp10

Det er 50 tilmeldte medlemmer ud over mig selv og min testperson - Er du ikke medlem så skynd dig at blive det ved at klikke på "Tilmeld" i øverste højre hjørne Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.meretemaler.dk
Bente P




Antal indlæg : 30
Join date : 15/06/14
Age : 65
Geografisk sted : Odense

Så skal vi i gang... Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal vi i gang...   Så skal vi i gang... EmptySøn Aug 10, 2014 6:48 pm

Åh ja, ,,nu er det blevet næsten hverdag igen, og temperaturen er til at have med at gøre, så nu skal der snart svinges med farvepaletten.Min mand har bestilt et laaaangt skyline- inspireret maleri, så der er blevet malet bund, og inden længe skal jeg så bygge skyskrabere i den helt store stil. Men da jeg også har et stort behov for at arbejde med en masse glade farver, så har jeg et stort " gå amok" projekt- lærred i gang ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
 
Så skal vi i gang...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad skal der til -

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vi maler :: Om forummet (især for gæster) - Vil du være medlem og se meget mere så tilmeld dig :) :: Nyheder på forummet :: Nyhedsarkiv-
Gå til: