Vi maler
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum for akrylmalere som har lyst til at give hinanden feed-back og dele tips og tricks
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  
Se under udfordringer - lær at male med Len Hend

 

 Slette brugere der aldrig har besøgt forummet.

Go down 
ForfatterBesked
MereteGP

MereteGP


Antal indlæg : 510
Join date : 14/06/14
Age : 68
Geografisk sted : Fyn , Tommerup

Slette brugere der aldrig har besøgt forummet. Empty
IndlægEmne: Slette brugere der aldrig har besøgt forummet.   Slette brugere der aldrig har besøgt forummet. EmptySøn Aug 03, 2014 12:57 pm

Hej

Det sker at der er brugere som tilmelder sig forummet men som aldrig besøger det efter at jeg har accepteret tilmeldingen. What a Face 

Det kan eventuelt skyldes at de har oprettet sig med en mailadresse de ikke tjekker eller at de har glemt de har tilmeldt sig.
Eller måske har de fortrudt at de har tilmeldt sig ...
- det synes jeg er lidt ærgerligt da man jo først kan se hvad forummet faktisk indeholder hvis man logger sig ind som tilmeldt bruger - men måske har nogen alligevel ikke lyst til at undersøge det.  Sad 

Når jeg opdager dette sender jeg først en besked fra forummet om at man skal besøge forummet indenfor et bestemt tidsrum  - ellers slettes brugeren.

Således har jeg gjort rent idag  reng 

4 brugere der havde tilmeldt sig i juni måned havde aldrig besøgt forummet efter at deres tilmelding var accepteret.
Jeg sendte en besked for en uge siden via forummet til deres mailadresse.
Da de stadig ikke har besøgt forummet er de slettet d.d.

Alle er naturligvis meget velkommen til at tilmelde sig igen hvis der er sket en fejl...

Skulle det ske at du har tilmeldt dig og har glemt hvordan du kommer ind eller ikke har modtaget en mail om at din tilmelding er du meget velkommen til at skrive til mig

Du kan kontakte mig via linket i bunden af forummet:

Slette brugere der aldrig har besøgt forummet. Kontak10
Tilbage til toppen Go down
http://www.meretemaler.dk
 
Slette brugere der aldrig har besøgt forummet.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spørgsmål om forummet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vi maler :: Om forummet (især for gæster) - Vil du være medlem og se meget mere så tilmeld dig :) :: Nyheder på forummet :: Nyhedsarkiv-
Gå til: